Bijna naar Rio! - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Mettine Genderen - WaarBenJij.nu Bijna naar Rio! - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Mettine Genderen - WaarBenJij.nu

Bijna naar Rio!

Door: Mettine van Genderen

Blijf op de hoogte en volg Mettine

17 April 2014 | Nederland, Goudriaan



Nog maar een paar weken en dan zit ik eindelijk in het vliegtuig naar Rio de Janeiro.
Mijn tickets waren begin september al geboekt en vanaf toen wist ik dat ik écht ging en dat ik kon gaan aftellen. Maar 8 maanden duurt lang, en in die 8 maanden is er dan ook van alles nog gebeurd.

13 mei vlieg ik voor drie maanden naar Lieke en Magno, mijn zus en zwager die als vrijwilligers werken bij Jeugd met een Opdracht Borel in Rio de Janeiro. Bij dit project van Jeugd met een Opdracht werken christelijke vrijwilligers uit allerlei landen. Zij willen het licht van het Evangelie laten schijnen, zodat kinderen, jongeren en hun families weer hoop krijgen voor de toekomst.
Meer informatie over Lieke en Magno en hun project is te vinden op http://liekeinrio.blogspot.com.

Ik ga meehelpen op de projecten van JOCUM Borel, wat onder andere bestaat uit een kinderdagverblijf, muziekschool en een voetbalproject. Daarnaast wil ik genieten van het mooie Brazilië (denk aan leuke uitstapjes) en veel tijd doorbrengen met mijn zus en zwager.
Ook zal tijdens mijn verblijf het WK 2014 plaatsvinden. Ik zal ook meehelpen met verschillende evangelisatieacties.
In de maand maart hebben wij geld opgehaald voor een huis-aan-huis evangelisatieactie in Borel. We gaan bij elk huis een Bijbel aanbieden. Hier ga ik ook aan meedoen.

Via deze blog wil ik jullie tijdens mijn reis op de hoogte houden van mijn avonturen in Rio.


Groeten,
Mettine

  • 12 Mei 2014 - 07:05

    Jochanan G. Breeman:

    Hoi Mettine, Ik las jou bericht in de nieuwsbrief van je vader en breng jullie alle in Gods aanwezigheid in gebed dat Hij jullie nabij is en voor jullie uitga en zal beschermen. Heel veel Zegen in al het werk dat jij/jullie in Gods Koningkrijk mogen doen dat jullie Zijn liefde mogen tonen en dat jullie vele harten zullen raken! Want Zijn komst zal spoedig zijn om te gaan regeren over alle van ons! Ik bid dat jullie in het project 'een lichtend licht en een zoutend zout zullen wezen' Veel Zegen toegewenst zuster Metinne!

  • 13 Mei 2014 - 19:10

    Anne-Jan:

    Veel zegen in Rio en veel zegen met het werk dat je daar mag verrichten! Geniet van de tijd die je mag hebben met Hem, je familie en vrienden daar!

    Ik ga je blog volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mettine

Actief sinds 21 Nov. 2013
Verslag gelezen: 759
Totaal aantal bezoekers 9387

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 05 Augustus 2014

Rio 2014

Landen bezocht: